Центр надання адміністративних послуг

Поштова адреса: Волинська обл. м. Ківерці, вул. Незалежності, 21

Електронна пошта:  adc@kivadm.gov.ua

Сторінка в мережі інтернет: http://www.kivadm.gov.ua/article/centr-nadannya-administrativnih-poslug.html

Телефон : (03365) 22281

Начальник відділу:  КУКАТОВА АНЖЕЛА  ІВАНІВНА 

     

 Графік роботи
 Центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації

День тиждня

Години прийому

Понеділок

08.00 – 15.00

Вівторок

08.00 – 20.00

Середа

08.00 – 15.00

Четвер

08.00 – 15.00

П’ятниця

08.00 – 15.00

Вихідний день — субота, неділя

Центр працює без перерви на обід

 

 Графік прийому громадян
 Центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації

 

  • Положення про Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації  Завантажити
  • Регламент Центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації   Завантажити 

 

Тимчасовий перелік
адміністративних послуг, які надаються в
Центрі надання адміністративних послуг райдержадміністрації

 

  • 1. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
  • 2. Видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.
  • 3. Видача посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім'ї.
  • 4. Надання дозволів на вчинення правочинів стосовно житла і майна, право користування або право власності на яке мають діти.
  • 5. Реєстрація Декларації відповідності об'єкта вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
  • 6. Узгодження дорожнього перевезення небезпечного вантажу.
  • 7. Видача спеціального дозволу на використання лісових ресурсів.
  • 8. Видача ветеринарної довідки - при переміщенні в межах району.
  • 9. Видача міжнародного ветеринарного сертифіката (для країн СНД- ветеринарні свідоцтва форми №1,№2,№3)- при переміщенні за межі України.  
  •  10. Видача ветеринарних свідоцтв форми №1, та №2 при переміщенні тварин, інших об’єктів державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду за межі області, району, міста. 
  •  11. Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та /або обігу харчових продуктів підконтрольних санітарній службі. 
  •  12. Реєстрація дозволу на виконання будівельних робіт. 
  •  13. Реєстрація  Декларації про готовність об’єкта до експлуатації.      
  •  14. Реєстрація Декларації про початок виконання будівельних робіт. 
  •  15. Реєстрація Декларації про початок виконання підготовчих робіт.  
  •  16. Видача сертифіката  (об’єкти IV та V категорії складності), (замовник – фізичні особи, які збудували об’єкт будівництва та бажають прийняти його до експлуатації). 
  • 17. Надання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • 18. Надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –  підприємців.
  • 19. Надання довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців інформації, яка запитується.
  • 20. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців відомостей про закриття відокремленого підрозділу юридичної особи.
  • 21. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи.
  • 22. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців запису про втрату оригіналів установчих документів юридичної особи.
  • 23. Внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців, що не пов'язані із змінами, що вносяться до установчих документів юридичної особи, або не підлягають державній реєстрації.
  • 24. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо припинення юридичної особи.
  • 25. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженим ними органом щодо виділу.
  • 26. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи.
  • 27. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення.
  • 28. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.
  • 29. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця у разі її смерті.
  • 30. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців.
  • 31. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням.
  • 32. Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем.
  • 33. Державна реєстрація юридичної особи.
  • 34. Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про рішення щодо припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця.
  • 35. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до державного фонду документації із землеустрою.
  • 36. Видача витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки.
  • 37. Видача висновку про погодження документації із землеустрою.
  • 38. Видача паспорта громадянина України при досягненні громадянином 16–річного віку.
  • 39. Видача довідки про місце реєстрації громадян.

Нормативно-правова база