Аналіз звернень громадян

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за І півріччя 2018 року

На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, у райдержадміністрації проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян. Питання ”Про проведену роботу зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за 2017 рік” було предметом обговорення на колегії районної державної адміністрації 25 січня 2018 року (Рішення колегії № 1/3).

Інформація про стан розгляду звернень громадян щокварталу розміщується на офіційному веб-сайті райдержадміністрації в розділі ”Звернення громадян”.

До районної державної адміністрації протягом І півріччя 2018 року надійшло 364 звернення (у 2017 році 432 звернення, що на 68 звернень менше). Письмових звернень надійшло 312 (у 2017 році – 381), на особистому прийомі у голови, першого заступника голови, заступника голови районної державної адміністрації побували 44 громадяни (у 2017 році – 51 громадянин).

За звітний період надійшло 26 колективних (у 2017 році – 10) і 52 повторних звернень (44 у 2017 році), на електронну адресу райдержадміністрації надійшло 3 електронних звернення. На адресу обласної державної адміністрації від жителів району надійшло 11 звернень (10 у 2017 році), 51 звернення – Кабінету Міністрів України, 1 звернення – Апарату Верховної Ради України, 1 звернення – Адміністрації Президента України, 1 звернення – Міністерства екології та природних ресурсів України. Жителями району порушено 368 питань, всього звернулося 937 громадян (615 у 2017 році).

З усіх звернень, що надійшли, 170 звернень вирішено позитивно (у 2017 році – 208), на 168 надано роз’яснення, 1 – відмовлено у задоволенні, 23 перебуває на додатковому контролі до остаточного вирішення.

Порушень термінів розгляду звернень звернень громадян протягом І півріччя 2018 року не було.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району – це питання:

- аграрної політики та земельних відносин, що складають 56,3 % від загальної кількості порушених питань (надання дозволу на розроблення технічних документацій із землеустрою та їх затвердження, надання в оренду земельних ділянок);

- соціального захисту – 15,2 % (призначення та перерахунок субсидій, призначення державних соціальних допомог);

- комунального господарства, які складають понад 8 % від загальної кількості порушених питань (ремонт місцевих доріг, приміщень садочків, шкіл).

Актуальними є питання працевлаштування, освіти, транспорту і зв’язку.

Відповідно до звітів виконкомів міської, селищних та сільських рад, визначено актуальні проблемні питання для мешканців району. Так, зокрема, для більшості мешканців району актуальними були питання сільського господарства і землекористування, виділення земельних ділянок під забудову, соціального захисту та комунального господарства.

З метою удосконалення порядку та підвищення ефективності проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації затверджено графік та порядок проведення особистого прийому громадян (Розпорядження голови райдержадміністрації від 16 серпня 2017 року №284).

Виїзні прийоми за місцем проживання громадян проводяться головою, першим заступником голови, заступником голови райдержадміністрації (Розпорядження першого заступника голови райдержадміністрації від 02 лютого 2018 року № 42). За цей період проведено 8 виїзних прийомів у населені пункти (с. Сильне, с. Прилуцьке, с. Звірів, с. Дідичі, с. Жорнище, с. Суськ, с. Озеро, с. Хорлупи), на яких побувало 14 громадян. Протягом звітного періоду проведено 9 “прямих телефонних ліній”.

На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, у райдержадміністрації створена комісія з питань розгляду звернень громадян (Розпорядження голови райдержадміністрації від 31 січня 2018 року №37). За звітний період було проведено 2 засідання комісії.

Для більшого дотримання контролю за результатами розгляду звернень громадян, у районній державній адміністрації було затверджено розпорядження голови районної державної адміністрації від 22 грудня 2017 року № 453 “Про організацію проведення “Дня контролю” за результатами розгляду звернень громадян”. За звітний період було проведено 6 “Днів контролю”.

Для покращення роботи зі зверненнями громадян організовані виїзди “мобільного соціального офісу”.

За І півріччя 2018 року було організовано 20 виїздів, у 35 населених пунктах. Надано 342 консультації, прийнято 445 заяв. Найгостріші питання, що турбують мешканців району – питання соціального захисту.

Згідно Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, головою райдержадміністрації затверджено:

– графіки перевірок селищних, сільських рад. У І півріччі 2018 року проведено перевірки в 8 сільських радах;

– графік проведення навчань селищних, сільських голів, структурних та територіальних підрозділів.

Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади, районна державна адміністрація і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян, усуненню причин, що породжують скарги.