Аналіз звернень громадян

Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками  2016 року

До районної державної адміністрації протягом  2016 року надійшло 1086 звернень. В порівнянні з 2015 роком на 518 звернень надійшло більше. Письмових звернень надійшло 936 (у 2015 році – 449), на особистому прийомі у голови та першого заступника голови райдержадміністрації побувало 150 громадян (у 2015 році – 119 громадян).

За 2016 рік  надійшло 24 колективних (у 2015 році - 22) і 219 повторних звернень (59 у 2015 році). На адресу обласної державної адміністрації від жителів району надійшло – 34 звернення (44 у 2015 році), 195 звернень Кабінету Міністрів України, і 2 звернення Апарату Верховної Ради України, 2 звернення Волинської обласної ради, 1 звернення – Адміністрації Президента України. Жителями району порушено 1109 питань, всього звернулося 1787 громадян (993 у 2015 році).

З усіх звернень, що надійшли 499 звернень вирішено позитивно (у 2015 році - 272), на 545 надано роз’яснення (у 2015 році – 317), 12 звернень відмовлено,  30 перебуває на додатковому контролі до остаточного вирішення.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району – це питання:

- земельні питання, що складають 53,4 % від загальної кількості порушених питань;

- житлово-комунального господарства, які складають 5,89 % від загальної кількості порушених питань;

- соціального захисту – 31,58 %.

Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади, суспільно-політичної стабільності в державі районна державна адміністрація і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому жителів району, усуненню причин, що породжують скарги.